Consiliere gratuită: 0766 576 998, 0724 234 130, 0799 777 337

Dorești să ai o carieră alături de profesioniști în domeniul securității?

Echipa IQ Security este șansa ta!

Locuri de muncă disponibile –

Tehnician sisteme de securitate – București

SCUT323

Atribuții principale:

a) instalarea și progamarea sistemelor electronice antiefracție, antiincendiu, de supraveghere și înregistrare video, control acces, interfonie și video interfonie;
b) executarea lucrării într-un stil ordonat și curat, lăsand astfel o bună impresie clientului asupra companiei
c) realizarea de service-tehnic la client
d) instruirea beneficiarului sistemului cu privire la utilizarea acestuia și întocmirea documentelor de predare primire
e) vizionarea obiectivelor și colaborarea cu departamentul VÂNZARI și PROIECTARE, pentru elaborarea ofertelor si efectuarea planurilor tehnice după care se va executa lucrarea.
f) respectarea cerințelor din planul tehnic în vederea instalării sistemului

Cerințe minime:

– vârstă între 20 – 60 ani;
– aspect ingrijit, comportament și limbaj civilizat în relația cu clientul
– cunoașterea programării centralelor antiefracție (Paradox, DSC, Cerber) și efectuarea legăturilor cu celelalte componente (detectori, contacți magnetici, sirene, conexiune sistem de alarmă la dispeceratul firmelor de pază prin G.P.R.S. sau trimitere sms prin GSM…)
– cunoasterea funcționării unui sistem video ( HIKVISION, NAVAIO, DAHUA), setarea camerelor video și programarea DVR-urilor  pe internet pentru vizionare de pe telefon/laptop.
– disponibilitate pentru deplasări scurte în țară ( situații excepționale )
– fară antecedente penale (cazier curat);
– studii liceale obligatorii cu bacalaureat;

Avantaje:
– urmarea cursului de calificare profesionala pentru tehnician cu practică în cadrul societății IQ SECURITY
– posibilitate de promovare ca sef de echipă, proiectant sau director;
– acoradea de prime pentru merite deosebite;

Salariu net:

– între 2000 lei și 3500 lei (depinde de experiență, seriozitate, vechime și de capacitatea fiecăruia de a învăța)

Pentru mai multe detalii, contactează-ne la numerele afișate pe site sau folosind formularul de contact.

Agent de vânzări – București

Atribuții:

– Agentul de vânzări negociază contractele și răspunde pentru corecta executare a contractelor și acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu;
– Răspunde de întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile încheiate cu clienții), încasări și plăți in numerar;
– Urmărește atragerea permanenta de noi clienți;
– Urmărește realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit;
– Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții firmei;
– Întocmește periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) și de prezentare;
– Acorda asistenta tehnica și comerciala clienților și potențialilor clienți;
– Participarea activa la ședințe interne și colective, împreună cu clienții și partenerii.

Competențele necesare postului de muncă:

– Absolvent de liceu;
– Cunoștințe privind modul de execuție al lucrărilor tehnice;
– Își stabilește prioritățile in raport cu cerințele potențialilor clienți și a echipei;
– Disponibil pentru deplasări interne sau externe.

Experiență:

– Minim 1 an de experiență în muncă pe o poziție similară;

Cunoștințe legate de folosirea accesoriilor:

– Posesor permis de conducere – categoria B;
– Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet).

Contextul muncii:

Relatiile interpersonale: de cooperare cu colegii în cadrul societății și menținerea legăturii cu clienții și partenerii.
Comunicarea: mentinerea permanenta a contactului cu directorul, colegii, clienții și partenerii.
Postul de muncă: fie mobil, pe teren, fie fix, la birou;
Solicitările postului de muncă: capacitate de negociere, putere de organizare și încadrare în termene-limită.
Caracteristicile structurale ale locului de munca:
Ritmul muncii și planificarea: ritmul muncii este unul alert, antrenant, iar activitatea poate fi planificată în general zilnic sau săptămânal, planificarea modificând-se în funcție de prioritățile apărute.

Cunoștințe:

– legate de domeniul de activitate – marketing, vânzări;
– de limba engleza;
– de utilizare a calculatorului / programelor specifice activității.

Deprinderi:

– de învățare și ascultare activă;
– ușurința de exprimare orala și verbală în condiții de stres;
– de rezolvare a unor probleme complexe;
– deschidere față de ideile celorlalți.

Aptitudini:

– înalte capacități de negociere;
– de înțelegere verbală;
– de exprimare orală;
– originalitate;
– sensibilitate la probleme;
– comportament analitic, cu puternice capacități de sinteză;
– comportament de liberă inițiativă exprimat prin abordarea și soluționarea originală a unor probleme existente.

Interese:

– dornic de a acumula cunoștințe noi, de a se dezvolta și perfecționa pe plan profesional;
– caracter întreprinzător;
– perseverenta in urmărirea și atingerea unui scop;
– dedicare in respectarea sarcinilor de serviciu;
– dornic de a se afirma și de a promova.

Salariul și condițiile de promovare:

– La salariu se adaugă un procent din vânzări;
– Salariul va creste progresiv in funcție de vechime, specializările obținute și performantele realizate;
– Posibilitățile de promovare sunt dictate de îndeplinirea atribuțiilor.

Pentru mai multe detalii, contactează-ne la numerele afișate pe site sau folosind formularul de contact.

Sună